Угода

Оферта - угода користувача

A. Попередні положення

Створюючи Замовлення у нашому Інтернет-магазині, ви автоматично погоджується на умови цієї Оферти та з усіма визначеними у цьому документі положеннями.

Інтернет-магазин Wowcase працює за адресою https://wowcase.shop

Усі представлені у цьому документі нормативні акти адресовані Клієнтам і визначають правила та процедуру укладення Договору з Клієнтом про надання послуги, що полягає в купівлі у Продавця товару, зазначеного у Замовленні та його доставки. Послуга виконується на умовах цієї Угоди та є платною - та ціна, яку Клієнт повинен заплатити за певний обсяг товарів становить загальну вартість усієї Угоди по цьому Договору.

B. Визначення

1. Клієнт - фізична особа, яка укладає з Продавцем договір про надання послуг в рамках Магазину, предмет якого безпосередньо не пов'язаний з його (Клієнта) господарською або професійною діяльністю.

2. Продавець - Дивисенко Олександр Олександрович.

3. Магазин - інтернет-магазин, яким керує Продавець за адресою веб-сайту https://wowcase.shop

4. Регламент - цей Регламент Магазину.

5. Замовлення - волевиявлення Клієнта, подані через форму Замовлення та спрямовані безпосередньо на кладення Договору купівлі-продажу продукції у Продавця.

6. Обліковий запис - обліковий запис клієнта в Магазині, в якому збираються дані, надані ним та інформація про Замовлення, розміщені ним у Магазині.

7. Реєстраційна форма - доступна в Магазині форма, яка дозволяє створювати Обліковий запис.

8. Форма замовлення - інтерактивна форма, доступна в Магазині, яка дозволяє оформити Замовлення, окрема шляхом додавання Товарів до кошика та вказівки умов, включаючи спосіб доставки та оплати.

8. Товар - рухомий предмет/послуга, які доступні в Магазині та є предметом Угоди та Договору купівлі-продажу (або про надання послуг) між Клієнтом та Продавцем, товари/послуги доступні до додання до Кошика у Магазині та до Замовлення.

9. Кошик - елемент програмного забезпечення Магазину, в якому видно Товари, обрані Клієнтом для покупки, а також можна визначити та змінити дані Замовлення, зокрема кількість товарів.

10. Договір купівлі-продажу (або надання послуг) - Договір вважається створеним, прийнятим та підписаним Клієнтом та Продавцем на момент: створення Замовлення Клієнтом у Магазині та після підтвердження Продавцем наявності обраних Клієнтом Товарів/послуг (факт відправки товару Продавцем Клієнту є ідтвердженням наявності Товару).

Під купівлею-продажем також розуміють - застосовуючи до характеристики Товару - Договір про надання послуг і Договір про конкретну роботу.

С. Технічні вимоги

Щоб користуватися Магазином, включаючи перегляд асортименту Магазину та надсилання Замовлення на Товари, необхідно:

1. Термінальний пристрій з доступом до мережі Інтернет та веб-браузер;

2. Активний обліковий запис електронної пошти (e-mail);

3. Активний номер телефону;

4. Увімкнені файли cookie у вашому браузері для нашого сайту;

D. Загальні відомості

1. Продавець не відповідає за збої, в тому числі перебої в роботі Магазину, викликані форс-мажорними обставинами, несанкціонованими діями третіх осіб або несумісністю технічних можливостей пристроїв Замовника з технічною інфраструктурою Магазину.

2. Для перегляду асортименту товарів Магазину не потрібно створювати Обліковий запис.

3. Ціни на товари вказані у національній валюті України.

4. Кінцева (остаточна) сума, яку має сплатити Клієнт, складається з ціни постачальника, вартості доставки та комісії/прибутку Продавця.

E. Налаштування облікового запису в магазині

1. Щоб створити Обліковий запис у Магазині, ви повинні заповнити реєстраційну форму в Магазині та надати наступні дані: прізвище, ім'я, по батькові, адреса проживання, електронна пошта, номер телефону.

2. Налаштування Облікового запису в магазині безкоштовне.

3. Вхід в Обліковий запис здійснюється шляхом введення логіна та пароля, встановлених у Реєстраційній формі.

4. Клієнт може в будь-який час без пояснення причини та без стягнення будь-яких комісій видалити Обліковий запис, надіславши відповідний запит Продавцю, зокрема, електронною поштою.

F. Оформлення замовлення

Щоб оформити Замовлення, необхідно:

1. Авторизуватися у Магазині (необов'язково);

2. Обрати Товари, які є предметом Замовлення, а потім натисніть кнопку «Додати в кошик»;

3. Скористатися можливістю оформлення замовлення можна без реєстрації в Магазині;

4. Далі у Кошику необхідно вказати адресу, за якою має бути доставлені Товари із Замовлення;

5. Необхідно вказати особисті персональні дані (електронна поштова адреса, телефон, ПІБ, адреса доставки тощо);

5. Далі необхідно обрати спосіб доставки;

6. Кінцева дія для оформлення замовлення - натисніть кнопку “Замовити” або “Замовити та оплатити”.

G. Пропоновані способи доставки та оплати

1. Клієнт може використовувати такі способи доставки або отримання замовленого Товару:

a) Доставка Новою Поштою на відділення (накладений платіж або за попередньою повною оплатою);

b) Доставка у Поштомат Нової Пошти (накладений платіж або за попередньою повною оплатою);

c) Доставка Укрпоштою на відділення (накладений платіж або за попередньою повною оплатою).

2. Якщо Клієнт обрав спосіб оплати Товарів із Замовлення накладеним платежем при отриманні, то загальна ціна, яку Клієнт повинен сплатити при отриманні у поштовому відділенні буде складати +2% (додаткові відсотки) від загальної вартості Товарів із Замовлення.

3. Клієнт може скористатися такими способами оплати на користь Продавця:

a) Накладений платіж (готівковий або безготівковий);

b) Безготівковий платіж за допомогою платіжних систем (наприклад, LiqPay).

Детальну інформацію про способи доставки та способи оплати можна знайти на сайті Магазину.

H. Умови доставки

1. Якщо Клієнт обрав спосіб оплати Замовлення накладеним платежем (оплата при отриманні) при отриманні у поштовому відділенні Нової Пошти або Укрпошти та не отримав своє замовлення у термін 7-х днів із моменту прибуття посилки до поштового відділення Нової Пошти або 5 днів із моменту прибуття посилки до поштового відділення Укрпошти (і замовлення повернулося назад нам), ми маємо право відмовити у безкоштовній доставці на наступне замовлення від того ж самого Клієнта.

2. Якщо Клієнт попередньо оплатив Замовлення та обрав спосіб доставки у поштове відділенні Нової Пошти або Укрпошти та не отримав своє замовлення (і замовлення повернулося назад нам), ми повторно відправимо Клієнту це Замовлення (попередньо узгодивши із Клієнтом необхідність цієї дії) за умови повної оплати витрат Продавця на повторну доставку Товарів із Замовлення з урахуванням вартості зворотньої доставки.

3. Товари із Замовлення Клієнта можуть бути відправлені з різних логістичних центрів. В цьому випадку ми повідомимо Клієнта через смс, месенджери або по електронній пошті з зазначенням Товарів, які Клієнт має отримати у кожному окремому відправленні.

I. Право на відмову (повернення товару, відмову від Договору купівлі-продажу)

1. Клієнт має 14 днів на відмову від Договору купівлі-продажу (повернення товару) з Продавцем за умови, якщо товар буде повернуто Продавую з урахуванням вимог чинного законодавства України з питань торгівлі (збережено зовнішній вигляд товару, товар не має пошкоджень, упаковка має цілісний вид тощо).

2. Заява на повернення може бути надіслана звичайною поштою або в електронному вигляді, надіславши заяву на електронну адресу Продавця або надіславши заяву на веб-сайті Продавця у розділі “Контакти”.

3. У Разі погодження Продавцем та Клієнтом повернення товару (відмову від Договору купівлі-продажу), продавець повертає Клієнту платіж за допомогою тих самих методів оплати, які використовував Клієнт під час операції оплати замовлення, якщо Клієнт прямо не погодився на інше рішення, яке не призведе до будь-яких витрат для нього.

4. Продавець може затримати повернення платежу Клієнту до отримання Товару назад або доки йому не буде надано доказ його повернення.

5. Клієнт повинен негайно повернути Товар на адресу Продавця, зазначену в цих Правилах, не пізніше 14 днів з дати, коли він повідомив Продавця про відмову від Угоди купівлі-продажу. Кінцевий термін буде дотримано, якщо Клієнт надішле Товар до закінчення 14-денного періоду.

6. Клієнт несе прямі витрати на повернення Товару у Замовленні, включаючи витрати на повернення та доставку Товару Продавцю.

7) Клієнт несе відповідальність за зменшення вартості Товару із Замовлення (який повертає), якщо товар був пошкоджений, порушена цілісність пакування тощо (якщо мало місце зменшення вартості товару, Продавець залишає за собою право у відмові від повернення повної або часткової вартості, сплаченої Клієнтом за Замовлення згідно законодавства).

J. Рекламації та гарантія

1. Угода про продаж поширюється на нові продукти.

2. У разі виявлення дефекту Товару, придбаного у Продавця, Клієнт має право подати претензію на основі положень про гарантію в Цивільному кодексі.
Скарги подаються в письмовій або електронній формі на адреси Продавця, зазначені в цих Правилах.

3. Рекомендується, щоб скарга включала серед іншого: стислий опис дефекту, обставини (включаючи дату) його виникнення, реквізити Клієнта, який подає рекламацію, та вимогу Клієнта, у зв’язку з дефектом товару (повернення грошей при умові повернення товару із Замовлення або заміна на схожий товар чи на той самий новий).

4. Продавець відповість на рекламаційний запит не пізніше ніж протягом 14 днів з моменту його отримання.

5. Товари, відправлені назад відповідно до процедури рекламації, повинні бути надіслані на наступну адресу: Нова Пошта, відділення №317 (до 30 кг) м. Київ.

6. Якщо на товар надається гарантія, інформація про гарантію буде включена в опис Товару у Магазині.

K. Персональні дані в Інтернет-магазині

1. Адміністратором персональних даних Клієнтів, зібраних через Магазин, є Продавець.

2. Персональні дані Клієнтів, які збираються адміністратором через Магазин в Інтернеті збираються для виконання Договору купівлі-продажу, а також для маркетингових цілей.

3. Одержувачами персональних даних Клієнтів Магазину можуть бути:

a) У випадку Клієнта, який використовує Магазин із способом доставки поштою або кур’єром, Адміністратор на запит Адміністратора служби доставки надає зібрані персональні дані Клієнта обраному перевізнику чи посереднику, який здійснює доставку.

b) У випадку Клієнта, який використовує електронні платежі або платіжну картку в Магазині, Адміністратор надає зібрані персональні дані Клієнта обраній організації, яка обслуговує вищевказані платежі в Магазині.

c) Програмне забезпечення, яке використовує Магазин.

d) Клієнт має право отримати доступ до своїх даних і виправити їх.

e) Надання персональних даних є добровільним, але ненадання персональних даних, зазначених у Регламенті, необхідних для укладення Договору купівлі-продажу, призводить до неможливості укласти цей Договір.

L. Зворотній зв'язок

Думки, надіслані через форму, публікуються лише тоді, коли вони відповідають усім вимогам Директиви Омнібус (Omnibus) та правових норм. Якщо є сумніви, вони не будуть опубліковані. Щоб опублікувати відгуки, вам необхідно зв’язатися з нами та пройти всі етапи перевірки.

M. Електронні листи

Заповнюючи свої дані в електронних формах Магазину, та приймаючи правила, ви погоджуєтесь на:

1. Отримання електронних листів із нагадуваннями про залишення Кошика;

2. Отримання електронного листа з нагадуванням через 14, 30, 60 або 90 днів;

3. Ми можемо надіслати запит на отримання вашої думки щодо продукту або виконання замовлення.

N. Прикінцеві положення

Угоди, укладені через Магазин, укладаються українською мовою.
Продавець залишає за собою право вносити зміни до Правил цього Регламенту з важливих причин, а саме: зміни в законодавстві, зміни в способах оплати та доставки - у тій мірі, в якій ці зміни впливають на виконання положень цих Правил.
У питаннях, не охоплених цим Регламентом, застосовуються
загальноприйняті норми українського права, зокрема: Цивільного кодексу; акту про надання електронних послуг; закону про права споживачів, закону про захист персональних даних.

Приймаючи положення, ви погоджуєтеся отримувати квитанції в електронному вигляді.